Скачать из Windows Phone Store
a a a a a a a

«Якщо у вас немає Instagram — працюйте в СБУ!» Найсоковитіші цитати спікерів Всеукраїнського ресторанного саміту

Текст: Пойманова Алина, 18 октября 2019 884

17 жовтня в київському Pochayna Event Hall пройшов масштабний Всеукраїнський ресторанний саміт, що зібрав велику кількість представників ресторанного бізнесу. 13 зіркових спікерів, серед яких були Ектор Хіменес-Браво, Дмитро Борисов, Євген Клопотенко, Олександр Мусатов, Вадим Бортник, сестри Глинські та інші, за 7 годин занурилися в найцікавіші теми, що найбільш турбують власників закладів. Relax.ua виступив інформаційним партнером заходу та підготував стислий звіт, в якому ви знайдете найцікавіші моменти саміту.

Організатором саміту виступила міжнародна освітньо-консалтингова компанія «Бізнес-конструктор», що має на меті підвищення культури ведення бізнесу. Її діяльність полягає в наданні допомоги власникам бізнесу та топ-менеджменту в систематизації роботи їхніх компаній за допомогою інноваційних освітньо-консалтингових продуктів, основою яких є методології засновника «Бізнес-конструктора» Кирила Куницького.

Євген Клопотенко про роль digital 

Першим спікером саміту став Євген Клопотенко, відомий шеф-кухар, співзасновник ресторану «Сто років тому вперед», постійний експерт програми «Сніданок з 1+1» та член журі національної премії «СІЛЬ». Його виступ був присвячений ролі digital в становленні ресторатора та підвищенні популярності закладів. Євген розповів про те, чому особистий акаунт в соціальних мережах є невід’ємною частиною бізнесу, надав безліч корисних рекомендацій щодо ведення сторінок Instagram, Facebook та YouTube, а також, поділився своїм досвідом шеф-кухаря.

Instagram, нога косулі та їхній зв'язок з успіхом закладу

— Сім місяців тому я відкрив ресторан «Сто років тому вперед», і зараз, дивлячись на щодня заповнені зали, я розумію, що лише Instagram зробив мій заклад таким успішним. Секрет в тому, що всі зараз дивляться сторіз, слідкують за життям інших в соціальних мережах. Тож підписників завжди треба підгодовувати. Але нікому не буде цікаво, якщо ви просто розповідатимете, який ваш заклад чудовий, які ваші страви неперевершені. Людей цікавить ваша особистість, ваше життя, ваша робота зсередини. Я щодня викладаю декілька фото, чи відео, де я готую, займаюся будь-якими справами, а потім раптом розміщую відео з ногою косулі. Далі, як ні в чому не бувало, знову продовжую ділитися моментами з життя. Тобто, життя-життя-життя — нога косулі — життя-життя-життя. І знаєте, що люди захочуть? Ногу косулі! Вони почнуть питати в коментарях, яка вона на смак, і потім прийдуть саме за нею до вашого закладу.

«Я не знаю, навіщо ви почали займатись ресторанним бізнесом, якщо у вас немає Instagram. Працюйте тоді в СБУ, там все тихенько і ніхто вас не помітить».

— В мій заклад люди не приходять поїсти «Цезарь», вони приходять, аби здивуватися. В херсонській області я якось побачив, як в кавуні запікають курку, і в мене з’явилась шалена ідея — готувати кавун на грилі. Це була велика авантюра, але лише за один місяць ця страва посіла перше місце за продажами. Те саме з бджолами — це те, що всі знають, і кожен бачив, але ніхто і не здогадувався, що їх можна їсти. Зараз їх замовляє ледь не кожен стіл в моєму закладі. Або поєднання кільки та яловичини в одній з моїх страв. Обидва продукти добре знайомі — але що буде, якщо їх поєднати — інтрига. Немає нічого нового — найкраще, що ви можете зробити — це взяти буденні страви і додати до них щось незвичайне.

Сестри Глинські про власний бренд

Також на саміті виступили відомі сестри Глинські. Єлизавета — засновниця кондитерської школи «GL», випускниця школи кулінарної майстерності Le Cordon Bleu в Парижі, суддя телевізійних проектів «МайстерШеф» та «МайстерШеф професіонали» та лауреат Чемпіонату світу з кондитерської майстерності Mondial des arts sucres 2016 в Парижі. Тетяна — співзасновниця компанії «Кондитерський дім GL», втілювач всіх шалених ідей сестри та просто надійний друг та партнерка. Сестри розповіли про себе і про те, що таке власний бренд, та який алгоритм його формування. Серед іншого, Єлизавета поділилася власним досвідом успіху.

— Мій успіх почався з великої мрії, яка прийшла до мене після перегляду стрічки «Джулі та Джулія», де я вперше побачила і дізналася про французьку школу Le Cordon Bleu. Я одразу поцікавилася ціною — це було казково дорого. Але з тих пір ця ідея не відпускала мене. Я ніколи не боялася покинути будь-яку діяльність, в якій я вже чогось досягла, і почати щось нове, абсолютно з нуля. Тож через декілька років, коли я дізналася про проект «МайстерШеф» і про головний приз — навчання в Le Cordon Bleu, я не вагалася. Я перемогла і реалізувала свою мрію. Зараз я телеведуча, блогер, засновник та викладач кондитерської школи, видавець та автор двох книжок про кондитерську майстерність.

«Коли я зазирнула до сайту школи Le Cordon Bleu, і побачила, скільки там коштує навчання, зрозуміла, що навіть якщо я продам нирку — і свою і Тетяни — мені все одно не вистачить».

Ектор Хіменес-Браво про власні секрети успіху

Найочікуванішою подією вечора був виступ Ектора Хіменеса-Браво, канадського та українського шеф-кухаря, ресторатора колумбійського походження, бізнесмена, співвласника ресторанів BAO та NAM, власника Bo.Pastry, телеведучого та суддю проекту «МайстерШеф». Ектор поділився зі слухачами авторською системою запуску ресторану та порадив, як автоматизувати успіх в 2020 році.

— Я розкрию вам справжній секрет успіху, те — чим я керуюся сам, відкриваючі заклади. Секрет полягає в трьох «І»: Inspiration — натхнення, Imagination — уява та Innovation — інновації. Без креаторів та мрійників нічого б ніколи не створювалося. Коли я вперше прийшов до приміщення, де зараз працює один з моїх закладів, я подивився на старі стіни і сказав, що тут буде мій ресторан. Друзі та знайомі посміхалися — «Ектор, що ти таке верзеш?!», а я вже бачив його таким, яким він є зараз, тільки в своїй уяві. Потім я долучив професіоналів з дизайну, з моєї улюбленої агенції «Яблуко», і співпрацював з ними на кожному етапі.

«В рестораторів, які відвернулися від країни в важкі часи в 2014 році вже немає другого шансу. Відносини в ресторанному бізнесі — як сімейні відносини: ти маєш бути поряд і в хороші в погані часи».

— Деякі з власників закладів засмучуються, коли хтось починає «копіювати» їхні заклади, або страви. Але ж це найкраща новина. Бояться цього лише ті, хто раніше когось намагався копіювати. То ж, не засмучуйтесь, якщо хтось вас копіює, у вас може бути навіть тисяча копій, але ви назавжди залишитеся унікальним.

Дмитро Расновський про майбутнє та доставку їжі

Окрім цього впродовж дня на сцені виступали й інші відомі спікери. Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні, розповів про майбутнє та доставку їжі. Серед іншого, Дмитро звернув увагу на розвиток та зміни в глобальній індустрії, вплив технологій на бізнес-моделі та поведінку споживачів, а також, стримуючі фактори розвитку ринку.

Панельна дискусія: Храмов, Борисов, Бортник, Мусатов

Ще однією довгоочікуваною подією стала панельна дискусія, модератором якої виступив Максим Храмов, керуючий партнер Гиви Рубинштейн, Pastateca та «Піцца Челентано — Київ», співзасновник компанії «Фан-бар «Банка»» та кафе-дайнер «Желток».

В дискусії приймав участь Дмитро Борисов — засновник Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова, що наразі налічує більш ніж 30 закладів в Україні та за кордоном.

Також спілкувався з колегами у відкритій бесіді Вадим Бортник, власник мережі сендвіч-барів «Fresh Line» (більш ніж 55 закладів).

Четвертим учасником був Олександр Мусатов, ресторанний консультант та співвласник «True Burger Bar» та «Hendrick’s bar» у Києві.

На цікавій та інформативній дискусії зіркові гості спілкувались про найпоширеніші факапи рестораторів і ділилися власним досвідом, розповідали про те, як знаходити правильні локації для нових закладів, та жартували про те, чому ресторатори не сміються.

Андрій Скип'ян про ресторанну премію «СІЛЬ» та інші спікери саміту

Окрім цього на сцені виступив Андрій Скип’ян, Президент Клубу готельєрів та рестораторів Hoteliero та засновник ресторанної премії «СІЛЬ». Слухачі дізналися про найпопулярніші світові ресторанні рейтинги та про критерії їхнього відбору і мали змогу порівняти їх з вітчизняною «СІЛЛЮ», занурившись в специфіку вибору номінантів та інші організаційні питання. Заряджав позитивом і своєю мантрою на успіх Дмитро Запорожець, ресторатор, засновник популярних в Києві закладів ЖЗЛ та «Любимый дядя». Він порівнював ресторанний бізнес з сексом, розповідав про тонкощі і наголошував на тому, що розвиток і щастя йдуть пліч о пліч. Слово також дісталося Денису Жаткіну, засновнику пабів «Кеды искусствоведа» в Дніпрі та Києві. Він розповів про свій досвід номінанта премії «СІЛЬ» та в подальшому — її судді. Одним з найзмістовніших був виступ Кирила Куницького, засновника міжнародної освітньо-консалтингової компанії «Бізнес-конструктор». Він розгорнуто розглянув питання розвитку компанії та порадив, як зробити команду її рушійною силою.

Фото: Світлана Росієць, Олександр Голюк

Його величність гарбуз: найцікавіші факти і добірка столичних закладів, де його готують Гастросексуал, брогурт та фудіот: словник сучасних гастрономічних термінів
Продолжая пользоваться ресурсом, вы соглашаетесь с условиями Политики обработки персональных данных.
cookies Этот сайт использует cookies
Мы используем файлы cookie для запоминания и анализа ваших предпочтений. Продолжая пользоваться сайтом, вы соглашаетесь на использование файлов cookie
Понятно